Saturday, January 29, 2011

cepatnye masa berlalu


Hari demi hari. detik detik detik... masa kian berlalu pergi. sedar tak sedar, sekarang aku dah berada di tahun kedua dalam jurusan penyiaran dekat UiTM Shah Alam.. aku masih tak pasti sama ada betul atau tidak pilihan aku ke bidang ni. teman2 rapat aku tahu betapa aku terlalu ingin untuk menjawat profession sebagai seorang guru. tapi apa aku boleh buat. rezeki aku lebih ke arah penyiaran. mahu atau tidak, apa pilihan yg aku ada. aku gagahkan diri jugak nak ambil jurusan ni dan sekarang aku sudah berada di tahun kedua atau semester empat.syukur alhamdulillah.. aku boleh biasakan diri aku dengan suasana pembelajaran di dunia "masscomm" yg sebenarnya agak ganjal pd diri aku. aku sendiri tak sangka aku aku akan study dalam bidang ni. mungkin inilah masa depan aku. nak taknak, aku harus pandang ke depan. 2 semester je yg tinggal.. inshaAllah semuanya akan berjalan dengan lancar. mak, abah, tunggu nnt cek bawak balik segulung ijazah. terima kasih sgt2 mak dgn abah.. thanx for everytrhing.. =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...