Friday, July 1, 2011

Aku dah 22 tahun



Diam tak diam, pejam celik pejam celik, kejap je aku dah masuk usia 22 tahun.. Kelmarin, tanggal  1 Julai 2011, genaplah ulang tahun kekahiranku yg ke 22.. Macam percaya tak percaya je aku dah 22 tahun. Seperti biasa, aku taklah celebrate ulang tahun aku havoc bagai sampaikan ada party or majlis doa selamat, just sekadar luang masa dengan famili or kawan2, tu pun dah kira okay bagi aku.. and for this year, the same thing happened.. Aku just luang msa dengan family.. and ada jugak kuar makan2.. Di kesempatan yg ada ni, aku nk ucapkan berbyk2 trima kasih kat semua insan2 yg berharga dlm hidup aku yg dah wish utk aku for my brthday.. Aku hargai sgt2.. Semoga Allah SWT sentiasa merahmati kalian.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...