Saturday, July 9, 2011

hang out wif my primary skul buddies..

hari ni, 9 julai 2011 (sabtu)
aku berkesempatan utk luang masa dengan kawan2 aku
yg dlu aku kenal sejak aku sekolah rendah
iaitu Sekolah Kebangsaan Juru..
di sekolah inilah aku kenal mereka
sampai lah sekarang..
walaupun masing2 dengan cara masing2 dan haluan hidup masing2
dan kami tak pernah ada kesempatan utk luang masa bersama,
tp kami tak pernah lupa..
sampailah hari ni,
aku dan 3 lagi kawan aku
haris, shapit, dgn faizah..
kami berempat sempat sembang2..makan2..
main boling..
dan part paling best ialah sembang perkembangan masing2
dan citer pasal kisah2 zaman sekolah rendah dulu..
memori sungguh..
memang best..rasa mcm tak puas..
tapi aku bersyukur sebab ada peluang utk bertemu mereka..
dan aku harap persahabatan kami semua berkekalan..
dan terima kasih jugak utk nizam,kawan kami jugak..
dia cuma sempat datang sekejap sebab ada hal lain..
walaupun reunion kecil-kecilan,
tapi yg penting dapat bersua muka dengan mereka semua pun dah alhamdulillah..
terubat rasa rindu..
thanks guys..
see u again!   =)

Haris
Faizah
Shapit

2 comments:

  1. wow.. kenangan sangat kan... yer la.. dengan merekalah awak sama2 berhempas pulas berusaha menggapai impian utk menjadi sebaik mungkin....
    seperti sekarang kan..... =)

    ReplyDelete
  2. terima kasih..betul tu..walaupun ada satu jarak tempoh masa yg panjang kami x bersua rapat mcm dulu..walaupun dah hampir 10 thun x jumpa, tp bila jumpa, terubat rasa rindu...dan masih boleh rapat mcm dulu lg..alhamdulillah....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...