Saturday, July 9, 2011

Hiking bersama Haris di Hutan Rimba Bukit Mertajam/To'kun


Alhamdulillah..
seperti yg dirancang, aku dgn kawan aku, Haris hari ni telah berjaya
mendaki bukit di To'kun Relics, Bukit Mertajam..
seperti yg dijanjikan..pukul 8 kami berjumpa di sana..
mula mendaki jam 8.15 pagi..
aku yg sudah lama tidak melakukan aktiviti lasak sedikit semput..
tapi aku gagahkan juga..
berbekalkan semangat dari Haris, akhirnya kami berjaya menamatkan pendakian 
sekitar jam 11.30 pagi..
sepanjang pendakian dan ketika waktu kami berehat2,
banyak topik yg kami bualkan..
maklumlah sudah hampir 10 tahun aku tidak bertemu Haris..
kesempatan yg ada kali ni aku gunakan sebaik-baiknya..
pelbagai topik kami bualkan sehinggakan tidak sedar masa berlalu..
dan pada jam 11.30 kami mula bersiap untuk bersurai kerana Haris
perlu menghadiri majlis kenduri kahwin rakannya..
InsyaAllah kalau ada umur yg pjg, kami boleh berjumpa lg..
satu lg pengalaman yg menarik utk aku..
thanks buddy....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...