Tuesday, July 26, 2011

Phi Phi Island, KRABI! wait for me...

Krabi mmg satu destinasi percutian yg menarik..
tempatnya bersih, indah, dan mempesonakan..
nie lah salah satu tempat yg aku nk sgt2 pegi..
insyaAllah kalau xde ape2 masalah,
sem depan aku akan pegi..
klu ada rezeki lah..
tgk air pantai dier yg tak tahan tu,.
mcm nk terjun je rase..

view pantai di Phi Phi Island, Krabi

kawan2 aku pun dah rancak mcm nak gi jer..
aku pun on je lah..
mmg tu yg aku nk sgt2..
insyaAllah la klu xde ape aral, mmg sampai la kot hehehe..
tp klu ade kekangan tu, nk wat cmne...xde rezeki..
mungkin next time..
Maya Bay yg terletak di Phi Phi Island
pernah mnjadi lokasi pengambaran film "The Beach"
lakonan Leonardo DiCaprio..
hebat kan tempat nie..


view of Krabi from the top

can't wait...
doa2 la sama aku dpt pi sana na..
hehe..
Amin2..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...