Thursday, July 7, 2011

selepas 10 tahun tak jumpa


hari tu masa 22 Jun 2011
aku sempat luang masa jap
jumpa kawan2 sekolah rendah..
dengan dua org bestfren aku yg kenal sejak skolah rendah lagi..
lepas sekolah rendah,
masing2 dah bawak diri..
sorg nama shapit..sorg lg farah..
shapit dah further stdy kt moscow, russia..
so mmg lama2 sekali baru blh jmpa dia..
farah pulak baru sambung stdy kat uitm puncak perdana..
aku kat main campus.
arap2 lepas ni ada la peluang nk jumpa dia kat shah alam..
ari tu mmg sempoi betuui laa..
aku pi amek shapit kt umh dia naik moto kapcai aku..
ok mmg ok...
tp tgh syok aku bwk mto atas penang bridge tu 
sbb janji nk jmpa farah kat queensbay,
tetiba lak ujan turun lebat..
nk wat cmna..
kami dah tgh2 jambatan..
mau xmau redah jelah..
habes lencun aku n shapit..
hehe sorry shapit naa..
best gak kan sekali skala maen ujan..kuikukui..
lepas tu sempat lepak kfc queensbay jap
sementara tnggu baju nk kering..
mmg best jumpa 2 org member aku ni..
macam2 cerita keluar..
maklumlah dah 10 tahun tak jumpa..
dlu masa sekolah rendah.mmg slalu kami sma2.
tapi lani semua dah bawak dri..
alhamdulillah dpt jugak jumpa..
insyaAllah lain kali jumpa lg..

shapit dgn farah

aku dengan shapit



aku dgn farah.. haha bak kata farah,bangga gila dpt amek gambar depan kedai poh kong..haaha



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...