Saturday, August 13, 2011

jalan2 di Wang Kelian, Thailand


Assalamualaikum wbt kepada semua pengunjung
safwanabukasim.blogspot.com..
Alhamdulillah..
Hari nie 13 Ogos bersamaan 13 Ramadhan,
aku bersama dua org member baik aku
iaitu Anis dan Mimi bersama
mak dan adik Anis sempat berjalan2
sehingga ke sempadan Thailand iaitu 
Wang Kelian yg terletak berdekatan dgn Malaysia(Perlis)
Mengambil kesempatan berkunjung ke rumah keluarga Anis
sempena Ramadhan tahun nie utk berbuka puasa bersama,
Aku cuma sekadar berjalan2 dan menjamu mata..
Mak Anis iaitu makcik Nadiah sempat memborong
sedikit barang keperluan..
Cuaca mmg sgt baik..Aku tiba2 menyesal berbaju hitam
sampaikan peluh aku bercerau org utara cakap..
Cuaca memang sgt panas..
Namun, nak dijadikan cerita..
Time shoot gambar2 skit2 dkt area kawasan atas bukit,
kereta makcik meragam..
Namun alhamdulillah selepas itu segalanya kembali baik
seperti biasa..

bergambar di hadapan pejabat imigresen Wang Kelian





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...